کاهش ۲ درصدی نرخ سود تسهیلات به تعاونی‌ها






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=7769

کاهش ۲ درصدی نرخ سود تسهیلات به تعاونی‌ها

🔹مدیرعامل بانک توسعه تعاون از کاهش دو درصدی نرخ سود تسهیلات به تعاونی‌ها در راستای حمایت از بخش واقعی و مردمی اقتصاد خبر داد.

🔸به گزارش دهقان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمد شیخ‌حسینی گفت: با ابلاغ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، بانک توسعه تعاون مکلف به تقویت و ارتقای بخش تعاون در اقتصاد ملّی شده است. عملکرد بانک در ۱۴ سال گذشته نشان می‌دهد که بیش از دو سوم تسهیلات پرداختی به بخش تعاون و تعاون گران بوده است.

📌وی افزود: بانک توسعه تعاون مکلف است ۷۰ درصد سبد تسهیلات خود را به بخش تعاون اختصاص دهد و صورت‌های مالی بانک نشان می‌دهد که این نسبت رعایت شده است. تسهیلات پرداختی بانک در سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۷ درصدی در مقایسه با سال پیشین برخوردار بوده است و مانده تسهیلات در پایان سال ۱۴۰۱ نیز رشد ۳۷ درصدی در مقایسه با پایان سال پیش از آن تجربه کرده است.

🔹شیخ‌حسینی ادامه داد: تسهیلات پرداختی بانک ۱۵ درصد در بخش کشاورزی، ۳۷ درصد در بخش صنعت و معدن، ۹ درصد بخش عمران و مسکن، ۳۲ درصد در بخش خدمات و ۷ درصد بخش بازرگانی بوده است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی