استاندار خراسان رضوی : حضور شرکت ها و تولیدکنندگان در نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان مشهد ۳۵ درصد رشد داشته است






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=2238

استاندار خراسان رضوی : حضور شرکت ها و تولیدکنندگان در نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان مشهد ۳۵ درصد رشد داشته است

استاندار خراسان رضوی با بیان این مطلب در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی دام و طیور در مشهد مقدس با بیان این مطلب اظهار داشت: حضور شرکت ها و تولیدکنندگان مختلف در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان مشهد در مقایسه با دوره قبل از آن ۳۵ درصد رشد داشته است .
علیرضا رشیدیان افزود:  این نمایشگاه فرصت خوبی برای تولیدکنندگان در زمینه تولید گوشت قرمز و گوشت سفید است تا از تجهیزات و ماشین آلات جدیدی که در این عرصه تولید شده است، بازدید کرده و بتوانند از آنها استفاده کنند.
وی ادامه داد: سیاست کلی دولت  در این زمینه  حمایت از تولیدات داخلی است که بتوان با استفاده از آن میزان بهره وری در حوزه تولید را بالا برد، با عرضه تسهیلات از واحدهای تولیدی حمایت کرد و درصد مکانیزه کردن تولیدات را افزایش داد.
استاندار خراسان رضوی خا طر نشان کرد خراسان رضوی  یکی از استان های بامزیت اقتصادی و مطرح در حوزه آبزیان، کشاورزی، مرغداری، دام و طیور، گوشت قرمز و سفید است و از این لحاظ جایگاه بالایی در کشور دارد و باید ازاین فرصت برای صدور تولیدات خود بهره گیرد.

 

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی