تخصیص ارز و واردات دانه، روغن خام و کنجاله در گرو خرید دانه داخلی و پرداخت پول کشاورزان +سند






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=9009

تخصیص ارز و واردات دانه، روغن خام و کنجاله در گرو خرید دانه داخلی و پرداخت پول کشاورزان +سند

خانی نوذری اعلام کرد:

🔸 تخصیص ارز و واردات دانه، روغن خام و کنجاله در گرو خرید دانه داخلی و پرداخت پول کشاورزان +سند

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای مهم، دستورالعمل مربوط به تخصیص ارز و واردات دانه، روغن خام و کنجاله در قبال خرید دانه داخلی و پرداخت پول کشاورزان را ابلاغ کرد.

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای مهم، دستورالعمل مربوط به تخصیص ارز و واردات دانه، روغن خام و کنجاله در قبال خرید دانه داخلی و پرداخت پول کشاورزان را ابالغ کرد. گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا »فود پرس«، در متن این دستورالعمل آمده است: پیرو ابالغیه شماره ۰۲۰/۲۸۰۶۵۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ و دستورالعمل خرید تضمینی دانه های روغنی به شماره ۰۲۰۳۱۳۴ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ و مصوبات جلسات کمیته ماده ۱۰ هماهنگی خرید تضمینی دانه های روغنی، با توجه به سپری شدن فصل خرید دانه های روغنی کلزا ، گلرنگ و کاملینا و میزان جذب دانه و پرداخت مطالبات کشاورزان توسط شرکت های فعال در این حوزه، موارد زیر وفق مصوبات اعالم می گردد. در بخش دیگری از این نام آمده است: در صورتی که شرکت های متقاضی خرید دانه که نسبت به جذب دانه طبق ابالغ معاونت زراعت اقدام ننموده و یا طالبات شاورزان ا ر مان قرر رداخت کرده ی ک فته تی سویه نمایند، ر ورت اشتن حموله ای ارداتی انه، وغن ام نجاله رم بنادر، از ترخیص و خروج محموله های ایشان جلوگیری به عمل خواهد آمد. همچنین در این نامه تصریح شده است که تخصیص ارز منوط به تسویه حساب با کشاورزان در موعد مقرر و با اعالم مکتوب و تایید معاونت محترم زراعت خواهد بود. در انتهای نامه نیز آورده شده است: در صورت عدم خرید دانه روغنی تولید داخل و داشتن ثبت سفارش فعال، نسبت به تعلیق ثبت سفارشات آن شرکت اقدام خواهد شد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی