قیمت کالاهای مورد نیاز مردم برای شب عید و ماه رمضان ثابت است






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=8545

قیمت کالاهای مورد نیاز مردم برای شب عید و ماه رمضان ثابت است

استاندار تهران گفت: تمهیدات انجامی باعث شده که برای کالاهای مورد نیاز شب عید و ماه رمضان تثبیتی در بازار ایجاد شود و از لحاظ کمیت و کیفیت نیاز این ایام تأمین شده است.

علیرضا فخاری استاندار تهران در  پاسخ به اینکه نرخ نان در تهران مانند برخی دیگر از استان‌ها تغییر یا اصلاحی داشته است یا خیر اظهار داشت: نرخ نان در استان تهران تغییری نداشته است.

وی در پاسخ به اینکه چه اقداماتی برای تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان تهران در دستور کار دارید گفت: برنامه‌های متعددی برای تنظیم بازار شب عید در نظر گرفته شده است و اقدامات انجام شده وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و نظارت اصناف قابل تقدیر است.

استاندار تهران ادامه داد: تمهیدات وزارتخانه‌های یاد شده باعث شده که برای کالاهای مورد نیاز شب عید و ماه رمضان تثبیتی در بازار ایجاد شود و از طرفی از لحاظ کمیت و کیفیت نیاز این ایام تأمین شده است.

وی تصریح کرد: با این اقدامات امیدواریم که مردم مشکلی برای برنامه‌ها و پذیرایی‌های خود در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز نداشته باشند. / تسنیم

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی