عرضه ۲۰۰ هزار تن کنجاله سویای وارداتی در هفته آینده






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=8135

عرضه ۲۰۰ هزار تن کنجاله سویای وارداتی در هفته آینده

عرضه ۲۰۰ هزار تن کنجاله سویای وارداتی در هفته آینده

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: با تخلیه و ترخیص ۵ کشتی کنجاله متعلق به پشتیبانی امور دام و کنجاله حاصل از تهاتر در هفته آینده بیش از ۲۰۰ هزار تن کنجاله در سامانه بازارگاه عرضه و بارگیری خواهد شد.

ضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در  تجارت و تنظیم بازار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، خاطرنشان کرد: این میزان کنجاله سویا علاوه بر عرضه و بارگیری کنجاله استحصالی داخلی و کنجاله خشک وارداتی بخش خصوصی است که به صورت میانگین روزانه بیش از ۶۰۰۰ تن بارگیری و عرضه می شود.
وی با بیان اینکه وزارت جهاد تمرکز خود را بر تامین مستمر نهاده های مورد نیاز برای جوجه ریزی ۱۴۰ میلیون قطعه ای و همچنین واحدهای دام شیری گذاشته است گفت: عامل اصلی ترخیص فوری و ارسال نهاده ها به واحدهای تولیدی، هماهنگی و همکاری کم سابقه معاونت ارزی بانک مرکزی در تامین ارز مستمر و نیز همراهی و پشتیبانی سازمان بنادر، گمرک و استاندارد است.
پیمان پاک ابراز امیدواری کرد با وجود این هماهنگی و همراهی، هیچ گونه نگرانی تا پایان سال در خصوص تامین خوراک دام و طیور کشور وجود نخواهد داشت.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی