صادرات ۵۰ هزار راس دام به قطر






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=7430

صادرات ۵۰ هزار راس دام به قطر

مدیرعامل اتحادیه دامداران گفت: با آزادسازی صادرات در مرحله نخست قرار است که ۵۰ هزار راس دام به قطر صادر شود.

مجتبی عالی گفت: میزان صادرات بر عهده پشتیبانی امور دام است و باید در حدی صادر شود که تنظیم بازار داخل تحت شعاع قرار نگیرد.
عالی متوسط قیمت قیمت هر کیلو دام سبک و سنگین در سطح کشور را ۷۵ تا ۸۰ هزار تومان اعلام کرد.
مدیر عامل اتحادیه دامداران گفت: با اصلاح نظام یارانه و افزایش هزینه های تولید انتظار می رود که دام به نرخ واقعی برسد تا ضرر و زیان دامداران‌جبران شود.

🔹بنابر اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی مصوب پنجم آبان ماه یک هزار و سیصد و نود و نه به شماره ۱۸۰.۶۷۸۲۶ مورخ ۱۳۹۹.۹.۱۲ مجلس شورای اسلامی، شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و حمایت از تولید کنندگان دام در مقابله با شرایط خشکسالی در سال ۱۴۰۱ در جلسه مورخ ۱۴۰۱.۳.۲۴ تصویب کرد.
روز گذشته شیوه نامه صادرات دام سبک و سنگین به سازمان دامپزشکی‌و گمرک ابلاغ شد که مدیر عامل اتحادیه دامداران امیدوار است که با صادرات دام مازاد،‌ بازار به تعادل برسد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی