کارخانجات لبنی خرید شیرخام را از دامداران کاهش داده اند| قیمت مناسب فعلی برای شیرخام ۸هزار تومان است






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=6383

کارخانجات لبنی خرید شیرخام را از دامداران کاهش داده اند| قیمت مناسب فعلی برای شیرخام ۸هزار تومان است

نعمتی عضو هیات مدیره دامداران کشور با بیان اینکه کارخانجات لبنی میزان خرید شیر خام خود را از دامداران کاهش داده اند، می گوید: از سوی دیگر سهمیه نهاده های دولتی نسبت به ماه های قبل کاهش داشته است.

بازار؛ گروه کشاورزی: حسین نعمتی، عضو هیات مدیره دامداران کشور در خصوص وضعیت تولید به خبرنگار بازار می گوید: تولید مانند سابق در حال انجام است اما نهاده ها در بازار گران است و سهمیه ها هم نسبت به ماه های دیگر کمتر شده است و دامداران بیشتر مجبور هستند از بازار آزاد نهاده تامین کنند.

? نعمتی می افزاید: از سوی دیگر قیمت شیر و گوشت رو به کاهش است و برخلاف آنچه مردم در بازار خریداری می کنند از تولید کننده ارزانتر از ماه های گذشته خریداری می کنند. به طوری که قیمت دام زنده نسبت به ماه های گذشته کیلویی ۴ تا ۵ هزار تومان ارزانتر شده و اندک اندک کارخانجات لبنی هم پرداخت های خود را به تاخیر می اندازند و هم اینکه روی مبالغ کیلویی ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان کاهش داده اند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی