ماموریت اصلی رییس جدید سازمان تعاون روستایی؛ تبدیل سازمان به سازمان جهاد سازندگی کشاورزی






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=5248

ماموریت اصلی رییس جدید سازمان تعاون روستایی؛ تبدیل سازمان به سازمان جهاد سازندگی کشاورزی

? در متن حکم سرپرست جدید سازمان تعاون روستایی که توسط وزیر جهاد کشاورزی ابلاغ شده است، تاکید بر تبدیل سازمان به سازمان جهاد سازندگی کشور آمده است.

?به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی و صنایع غذایی ایران(اگنا) در حالی اسماعیل قادری فر بعنوان جایگزین سید محمد موسوی معرفی شد که در پس این تغییر سیاستی برای تغییر شاکله ی سازمان تعاون روستایی به چشم می خورد.در حکمی که توسط ساداتی نژاد به سرپرست جدید سازمان ابلاغ نموده است، نکات زیادی نهفته است:
هوشمندسازی زنجیره های تامین و توزیع محصولات کشاورزی، تقویت جایگاه و نقش اتحادیه ها، رشوخ نوآوری و فناورزی در حوزه کشاورزی روستایی با رویکرد ارتقای تاب آوری ملی روستاها بعنوان رکن زیر بنایی اقتدار ملی ذکر گردیده است.
در بخش دیگری از این حکم آمده است: تمهید مقدمات لازم برای تبدیل سازمان به سازمان جهاد سازندگی کشور با هماهنگی مراجع ذیربط قانونی مورد انتظار است.

? ساداتی نژاد در این حکم از سرپرست جدید سازمان خواسته است تا در راستای برنامه های اعلام شده ایشان در زمان اعلام به مجلس شورای اسلامی این سازمان ساختار خود را به روز رسانی کند.اسماعیل قادری فر دارای مدرک دکترای مدیریت تکنولوژی گرایش تحقیق و توسعه از دانشگاه علامه طباطبایی و دارای چندین مقاله علمی پژوهشی و علمی ترویجی چاپ شده در نشریات معتبر داخلی و ژورنال‌های بین‌المللی است و همکاری در ترجمه و تألیف چندین کتاب علمی را در کارنامه علمی خود دارد.

? وی که از سال ۱۳۹۶ به عنوان رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشغول به فعالیت بوده است دارای سوابق متعدد اجرایی از جمله قائم مقام معاون سیاست گذاری و ارزیابی راهبردی و مدیر کل برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت علمی و فناوری، مدیر کل تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری، مدیرکل حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاون اداری، مالی و پشتیبانی حوزه تعالی صنعتی مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، عضوهیأت امنای پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری، دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، عضو هیأت عامل هلدینگ فناوری اطلاعات و فناوری‌های نو سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی و دبیر برنامه توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را در کارنامه خود دارد.
نکته ای که در انتخاب معاونین وزیر جهاد کشاورزی به چشم می خورد، دیدگاه متفاوت و تغییر ساختار معاونت ها در راستای رسیدن به شعار اصلی ایشان یعنی ایجاد امنیت غذایی بعنوان یکی از ارکان اصلی توانمندی کشور می باشد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی