فعالان بخش تعاونی به اقدامات دولت جدید در حوزه تصدی گری امیدوارند






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=4985

فعالان بخش تعاونی به اقدامات دولت جدید در حوزه تصدی گری امیدوارند

 به گزارش میزان مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران گفت: این‌همه خبط و خطا که اتفاق می‌افتد نتیجه تصدی‌گری‌های دولت است که باید این تصدی‌گری به بخش تعاونی‌ها منتقل شود و به دنبال آن دولت حلقه نظارتی را تنگ‌تر و بعد نظارتی را پررنگ کند.

? صدرا علی اکبر خانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد و نحوه فعالیت اتحادیه مرکزی تعاون روستایی و کشاورزی ایران و تعاونی‌های تابع آن گفت: تعاونی‌ها در راستای کاهش هزینه‌های تولید، بازرسانی محصولات ارزان و دفاع از حقوق صنفی آن‌ها شکل گرفت و در شهرستان‌ها و دورترین نقاط روستایی کشور شرکت‌های تعاونی عام بدون هیچ نفعی برای پذیرش و عضویت کشاورزان فعالیت می‌کنند.

? وی افزود: در حال حاضر ۵ و نیم میلیون عضو بهره‌بردار داریم و تقریباً با ۳۱ اتحادیه استانی و به‌تبع ۴۰۰ اتحادیه شهرستانی و بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت تعاونی در زیرمجموعه اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی در سراسر کشور در حال فعالیت هستیم.

? علی‌اکبر خانی افزود: کشاورزان و روستاییان با عضویت در این شرکت‌ها تعاونی از خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند در سال‌های گذشته بخصوص سال‌های اولیه انقلاب و شروع جنگ تحمیلی و نقش شرکت‌های تعاونی خیلی پررنگ‌تر بود.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی