?تعاون روستایی خراسان رضوی بیش از ۱۰ هزار تن گندم کشاورزان را خرید






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=4581

?تعاون روستایی خراسان رضوی بیش از ۱۰ هزار تن گندم کشاورزان را خرید

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: شبکه تعاون روستایی تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۲۴۰ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان را خریداری کرده است.

?وی با اشاره به فعال بودن ۳۰ مرکز خرید گندم خراسان رضوی با مدیریت شبکه تعاون روستایی ادامه داد: بازدید تیم‌های نظارتی ستادی و شهرستانی از مراکز خرید به منظور رعایت دستورالعمل‌ها و نظارت دقیق بر عملیات خرید، برای کاهش ضایعات برداشت به طور مستمر انجام می‌شود.
خراسان رضوی با ۶۸۲ تشکل فعال در حوزه تعاون روستایی، کشاورزی و زیربخش های آن، رتبه نخست کشور در این بخش را دارد و افزون بر ۵۵۰ هزار نفر در روستاهای این استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری، زیر پوشش خدمات شبکه تعاون روستایی هستند که از این نظر نیز جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

?امسال ۲۶۸ هزار و ۳۰۰ هکتار از کشتزارهای خراسان رضوی زیر کشت گندم رفته است که پیش‌بینی می شود از این سطح ۴۸۶ هزار و ۱۹۸ تن گندم تولید و ۳۸۵ هزار تن به صورت تضمینی خریداری شود.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی