ارسال ۲۲۶ پرونده تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=2375

ارسال ۲۲۶ پرونده تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی

روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، از ارسال ۲۲۶ پرونده تخلفات بهداشتی مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی از ابتدای سال جاری به مراجع قضایی خبر داد.
معاون شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد با بیان اینکه تامین بهداشت و امنیت غذایی شهروندان از مزرعه تا سفره خانوار ها یکی از اهداف اصلی و وظایف حاکمیتی دامپزشکی می باشد، گفت: بازرسان دامپزشکی در راستای انجام این رسالت مهم از کلیه هتل ها و رستوران ها و همچنین مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی بازرسی به عمل آورده و استانداردهای بهداشتی در حوزه بهداشت و امنیت غذایی را بررسی می نمایند.
دکتر سید امید نقیبی، به تعداد بازرسی های بهداشتی صورت گرفته در ۶ ماهه ابتدای سال اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای پایداری و برقراری امنیت غذایی شهروندان، ۱۶ هزار و ۳۴۱ مورد بازرسی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی انجام شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: در پیگیری های قضایی صورت گرفته توسط دایره حقوقی این شبکه برای ۲۲۶ واحد صنفی متخلف که ضوابط و دستوالعمل های بهداشتی دامپزشکی را در حوزه بهداشت و امنیت غذایی رعایت ننموده اند پرونده قضایی تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.
 دکتر نقیبی خاطرنشان ساخت: احکامی نظیر پلمپ واحد صنفی، حبس تعزیری و پرداخت جرایم نقدی برای متخلفین صادر و فرآورده های خام دامی ضبطی نیز وفق ضوابط و نتایج آزمایشگاهی جمع آوری و معدوم شده است.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی