مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=2110

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد

برگزار ی نمایشگاه دام طیور و آبزیان مشهد با کیفیت تر از هر سال

دکتر احسان ارکانی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در گفت و گو اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان مطلب فوق افزود: در سال گذشته مجری برگزار این نمایشگاه دچار مشکل شد و اجرای دوره سیزدهم آن انصراف داد؛ و از آنجایی که برگزاری این نمایشگاه در تقویم نمایشگاه مشهد آمده بود و ما هم مایل بودیم آنرا برگزار کنیم لذا اقدام به جایگزینی مجری برگزار کننده کردیم و با در نظر گرفتن شرایط تقریبا اطمینان داریم امسال کیفیت برگزاری بسیار بالا است.
وی افزود: با توجه به حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان از سیزدهمین دوره برگزاری نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد امیدواریم نمایشگاه امسال با شکوه و با مشارکت بیشتر تمامی حوزه ها برگزار شود.

ارکانی حمایت های برگزار کننده از بخش خصوصی را در این نمایشگاه خوب عنوان کرد و افزود: امسال عمده مشارکت کنندگان از فعالین بخش خصوصی در حوزه های دامداری و دام پروری، طیور و پرورش مرغ و شیلات و آبزی پروری خواهند بود و با توجه به قرار گیری مشهد در منطقه شمال شرق کشور و دسترسی خوب به کشور های آسیای میانه، شاهد قوت گرفتن بعد بین المللی نمایشگاه خواهیم بود.

این فعال صنعت نمایشگاهی این نمایشگاه را محل مناسبی برای ملاقات های شرکت های تولید کنند محصولات مختلف دامی و ارائه دهنده این خدمات  دانست وافزود: با برگزاری پنل های تخصصی و آموزشی می توان فعالین این حوزه را با استاندارد های بین المللی آشنا نمود و از این جهت هم راه صدور محصولات ایران را به سایر کشور ها هموار نمود.
شایان ذکر است؛ سیزدهمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد از ۲۵ تا ۲۸ مرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود علاقه مندان جهت هماهنگی بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۱۳۱۳۴۶۷۷ تماس حاصل نمایند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی