رییس سازمان دامپزشکی کشور در مشهد: همگی باید پذیرای اقتدار دامپزشکی باشند






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=1737

رییس سازمان دامپزشکی کشور در مشهد: همگی باید پذیرای اقتدار دامپزشکی باشند

دکتر مهدی خلج خطاب به همکاران استان خراسان رضوی در دیدار با آنها در اتاق های کاری آنها افزود: در حوزه اجتماعی و سلامت، شما منادی و هادی سلامت جامعه هستید و در حوزه بین المللی و صادارات تا مهر دامپزشکی نباشد هیچ فرآوردهای صادر نمی شود.

وی اعلام داشت: لازم هست اتحاد خانواده دامپزشکی ایجاد شود و در این خصوص یک حاکمیت را باید پذیرا باشیم و بقیه هم باید حرمت سازمان دامپزشکی را حفظ کنند و تا این مهم رخ ندهد نمی توانیم دامپزشکی مقتدر داشته باشیم. خلج یادآور شد باید در سایه دوستی با هم و حمایت از منافع ملی، کارها را پیش ببریم و مهم این هست که بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم. رییس سازمان دامپزشکی افزود: رییس سازمان سخنگوی کارکنان این سازمان است و بایستی از منافع آنها در بخش های مختلف دفاع کند.

وی مشهدالرضا را پایگاه محبت و دوستی خواند و یادآور شد: تشعشات اینجا در حوزه های اداری، فنی و اخلاقی باید کشور را تحت الشعاع قرار دهد.

وی در بازدید از مرکز ملی بررسی بیماری های دامی گلمکان و آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی استان خراسان رضوی، مراکز یادشده را جزء مراکز با اهمیت سازمان دامپزشکی دانست و اظهار امیدواری کرد تا در سایه اقتدار فعالیت های تشخیصی دامپزشکی، توسعه کنترل و پیشگیری این سازمان در مهار بیماری ها و کاهش خسارات و تامین سلامت افزوده شود.

دیدار با استاندار و حضور در ستاد استانی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان از دیگر برنامه های دکتر خلج و دکتر تهرانی مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور سازمان دامپزشکی کشور طی سفر یک روزه به مشهد است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی