زرگترین بازار عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در مشهد با عنوان “روستا بازار” بهره‌برداری شد.






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=3330

زرگترین بازار عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در مشهد با عنوان “روستا بازار” بهره‌برداری شد.

مشهد- ایرنا- بزرگترین بازار عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در مشهد با عنوان “روستا بازار” بهره‌برداری شد.
رییس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح این بازار به خبرنگار ایرنا گفت: این بازار با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با ۱۹ غرفه و سرمایه‌گذاری پنج میلیارد ریال آماده‌ و تجهیز شده است.
ایرج ناصری ‌مقدم افزود: ایجاد و راه‌اندازی این گونه مراکز در مکان‌هایی انجام می‌شود که می‌تواند دارای انبار ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی، سردخانه، واحدهای بسته بندی و فراوری، بازار فروش و توقفگاه خودرو باشد.
رییس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در باراندازهای تعاون روستایی تمامی محصولات کشاورزی، باغی، صیفی و فرآوده‌های دامی استان یا تولید سایر استانها به صورت مستقیم از طریق شبکه تعاون روستایی و به قیمت مزرعه در معرض فروش گذاشته می‌شود.
ناصری افزود: تامین مایحتاج مردم با قیمت مناسب و کوتاه کردن فاصله تولید تا مصرف از طریق عرضه مستقیم محصولات و حذف واسطه‌ها از اهداف و مزایای ایجاد و راه اندازی این بازارهاست.

این پروژه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال درحال تکمیل است.

استان خراسان رضوی از نظر تعداد تشکل‌های بخش تعاون روستایی رتبه نخست را در کشور دارد.

هم اکنون ۶۸۲ تشکل در بخش تعاون روستایی این استان و در بخش کشاورزی و بخش‌های مربوط به آن فعالیت دارند و بیش از ۵۵۰ هزار نفر در روستاهای خراسان رضوی زیرپوشش شبکه تعاون روستایی هستند که از این نظر نیز این استان رتبه نخست را در کشور دارد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی