بررسی وضعیت قیمت نهاده‌ها و محصولات کشاورزی و دامی در کمیسیون کشاورزی






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=2698

بررسی وضعیت قیمت نهاده‌ها و محصولات کشاورزی و دامی در کمیسیون کشاورزی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از بررسی وضعیت قیمت نهاده‌ها و محصولات کشاورزی و دامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

نورمحمد تربتی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون با موضوع وضعیت قیمت نهاده‌ها و محصولات کشاورزی و دامی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان ملی استاندارد، رییس سازمان برنامه و بودجه، گمرک،‌ اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و نمایندگان بخش‌های خصوصی و تولید برگزار شد. در این جلسه مشکلاتی از قبیل افزایش بی‌رویه قیمت نهاده‌های کشاورزی و دامی و کاهش قیمت محصولات تولیدی و اقتصادی و نبودن تولید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: نیازهای اساسی تولیدات کشاورزی و نیز ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۰ قلم از نیازهای اساسی در جلسه نیز مطرح شد. در جلسه تمهیدات مورد نظر برای مبارزه با تحریم طرح و مقرر شد دولت بر اساس قانون تمرکز وظایف کشاورزی در شرایط حساس کنونی با ایجاد شفافیت بر وظایف وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به کنترل و تنظیم بازار نهاده‌ها و محصولات کشاورزی اقدام کند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی