توزیع ۴.۵میلیون تن کالای اساسی و غلات طی ۲ ماه اخیر






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=6906

توزیع ۴.۵میلیون تن کالای اساسی و غلات طی ۲ ماه اخیر

تهران – ایرنا – معاون توسعه بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی از واردات و توزیع بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن غلات و کالای اساسی در کشور طی دو ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «عباس عسکرزاده» اظهار داشت: در دوماهه فروردین و اردیبهشت ماه امسال بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن غلات و کالای اساسی به کشور وارد و توزیع شده است.
وی افزود: همچنین برای سه‌ماهه نخست سال جاری قرارداد و تفاهم‌نامه تهیه و توزیع بیش از ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن نهاده دامی و غلات با تجار خارجی و داخلی امضا شده است.

🔹 معاون توسعه بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس دستورالعمل جدید سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، نرخ‌های اعلامی جدید در سامانه بازارگاه بارگذاری شده و از روز چهارشنبه نهاده‌ها بر اساس نرخ‌های جدید به متقاضیان تحویل می‌شود.
عسکرزاده درباره نحوه واگذاری نهاده‌های دامی به دامداران، گفت: بر اساس شاخصه‌های هر واحد تولیدی اعم از دام‌های سبک و سنگین و مرغداری‌ها، سهمیه موردنیاز در سامانه بارگذاری شده است و پس از خریداری بین آنها توزیع می‌شود.
به گزارش ایرنا، طبق مصوبه دولت سقف قیمت فروش نهاده‌های دامی در مبادی ورودی برای هر کیلوگرم ذرت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، جو ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و کنجاله سویا ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی