کشتارگاه ها در ایام عید تعطیل نیستند






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=6603

کشتارگاه ها در ایام عید تعطیل نیستند

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: کشتارگاه های کشور در ایام عید تعطیل نیستند تا در روند عرضه گوشت و مرغ به مردم خللی وارد نشود.
کشتارگاه ها در ایام عید تعطیل نیستند

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «سید محمد آقامیری» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بازدید سرزده از ابتدای خط کشتار تا مرحله تولید و بسته بندی مرغ در کشتارگاه اطراف تهران اعلام کرد: طرح ملی تشدید و کنترل نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۴ اسفندماه جاری آغاز شده که تا پایان روز عید سعید فطر تداوم خواهد داشت.

رئیس ستاد مرکزی طرح ملی تشدید و کنترل نظارت‌های بهداشتی در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، ادامه داد:‌بر اساس این طرح، به استثنای روز نخست عید نوروز که کشتارگاههای کشور در آن به صورت کشیک از پیش تعیین شده فعال خواهند بود، از روز دوم فروردین ۱۴۰۱ فعال هستند و طبق هماهنگی انجام شده با شرکت پشتیبانی امور دام مقرر شده است، تا مازاد کشتار صورت گرفته از سوی این شرکت نیز خریداری شود و هیچگونه کمبود مرغی در بازار احساس نشود.

? آقامیری در حاشیه این بازدید ملاحظات فنی و مدیریتی در تمام خطوط این کشتارگاه را از مدیران مربوطه بهداشتی جویا شد و نکات لازم را جهت افزایش کیفیت نظارت‌های بهداشتی تأکید کرد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی