تامین نهاده‌های دامی دامداران از طریق دامدار کارت






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=5931

تامین نهاده‌های دامی دامداران از طریق دامدار کارت

یک مقام مسئول گفت: جامعه دامداران روستایی می‌توانند متناسب با دامی که در اختیار دارند ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، روح الله خدارحمی اظهار داشت: در دامدار کارت که از آن رونمایی شد و به جامعه دامداران روستایی اختصاص دارد، تسهیلات دامداران متناسب با دامی که در اختیار دارند ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومان تعریف شده است.

? مدیر عامل بانک عامل حوزه کشاورزی تصریح کرد: دامداران متناسب با دامی که در اختیار دارند به محل تعریف شده مراجعه و نهاده مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.
وی افزود: این کار برای تهیه بخشی از نهاده مورد نیاز دامداران است و مابقی آن از طریق سامانه‌ها و بسته‌های تعریف شده در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و دامداران با سود ۱۲ درصد و برای مدت یکسال، می‌توانند از این تسهیلات استفاده و بخشی از نهاده مورد نیاز خود را تهیه کنند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی