گرانی نهاده دامی به صرفه نبودن قیمت خریدتضمینی مشکل اصلی دامداران






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=5706

گرانی نهاده دامی به صرفه نبودن قیمت خریدتضمینی مشکل اصلی دامداران

استاندار قم در سفری یک روزه به شهرستان جعفریه ضمن بازدید از مجتمع دامشهر این شهرستان مشکلات دامپروران قمی را بررسی کرد، در این دیدار گرانی نهاده های دامی مشکلی جدی عنوان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد تقی شاهچراغی استاندار قم در سفری یک روز به شهرستان جعفریه در بدو ورود از مجتمع دامشهر این شهرستان بازدید کرد.
در این بازدید تعدادی از دامداران به بیان مشکلات خود پرداختند یکی از دامداران مهمترین مشکل دامپروری گران بودن نهاده‌های دامی بیان کرد و افزود: با وجود اینکه ما می‌شنویم نهاده یه اندازه کافی وجود دارد اما قیمتها بشدت گران است.

دامدار دیگری به صرفه نبودن پرورش دام با وجود طرح خرید تضمینی را از مشکلاتشان بیان کرد و افزود: هزینه‌های تولید گوشت گوشفندی با همان سهمیه نهاده‌های دولتی بقدری گران تمام می‌شود که قیمت خرید تضمینی هیچ جذابیتی برای دامپرور ندارد.
قرار است استاندار در ادامه این سفر ضمن شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان جعفرآباد در نماز جمعه حاضر و با مردم دیدار داشته باشد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی