اصلا به دنبال کرسی وزارت جهاد نیستم / ۴ سال اشتباهی در دولت بودم روحیات من بیشتر پیگیری تولید است






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=4514

اصلا به دنبال کرسی وزارت جهاد نیستم / ۴ سال اشتباهی در دولت بودم روحیات من بیشتر پیگیری تولید است

محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر گفت: از سال ۸۸ که از وزارت جهاد خارج شدم قسم خوردم که دیگر وارد دولت نشوم و در ۱۲ سالی که در سازمان اقتصادی کوثر بودم اعتقاد دارم که در بسیاری از جاها موثر تر از دوران وزارت عمل کردم.

به کزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی و صنایع غذایی ایران (اگنا)؛ محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در نشست خبری با نشریات کشاورزی در پاسخ به خبرنگار اگنا در خصوص شائبه بازگشتن به صندلی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و اعلام حمایت من از یکی از کاندیداها دلیلی بر این شائبه نیست.

وی افزود: بحث بازگشت من به وزارتخانه اصلا صحت ندارد و اعلام داشته ام که روحیه من بیشتر به سمت پیگیری کارهای تولیدی است. دوره کاری من تمام شدن است و بارها اعلام داشته ام که ۴ سال اشتباهی در دولت بودم.

اسکندری در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: اعتقاد دارم در بین کاندیداهای ریاست جمهوری آیت الله رییسی توانایی حل مشکلات کشور را دارند. با توجه به روحیات ایشان و به استناد اعتقاد ایشان به مردم و روحیه کار مردمی شخصی است که که می تواند این مشکلان را حل کند.

وی خاطر نشان کرد: آمده ام از لحاظ فکری به بخش تولید کشاورزی کمک کنم، چون ظرفیت های کشور را می شناسم و آمده ام بگویم که در کشور آدم توانمند زیاد وجود دارد که می توانند به بخش تولید کمک نمایند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی