موانع تولید بخش کشاورری با کمک تشکل‌ها شناسایی و رفع می‌شود.






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=4307

موانع تولید بخش کشاورری با کمک تشکل‌ها شناسایی و رفع می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی از برنامه این وزارتخانه برای برگزاری نشست‌های بیشتر با تولیدکنندگان به منظور شناسایی و رفع موانع تولید و حمایت از تولیدکنندگان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهور از مجتمع شیر و گوشت احسان در کهریزک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از دو واحد تولیدی که نمادی از تولید پروتئین هستند بازدید کردیم که یکی از آنها واحد مرغ تخم‌گذاری است که از آخرین تکنولوژی‌های روز استفاده می‌کند و به صورت پیوسته تولید تخم‌مرغ خوبی دارد.
وی با بیان این که این واحد تولید تخم‌مرغ در زمان افرایش قیمت به تنظیم بازار استان تهران کمک بسیاری کرد، افزود: در این واحد تولیدی، ۱۵۰ هزار قطعه مرغ تخم گذار در یک سالن قرار دارد.
وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با بازدید از واحد تولید شیر و گوشت احسان گفت: این واحد تولیدی دستگاه مجهز و بسیار بزرگی را برای شیردوشی طراحی و نصب کرده و گاوها بدون استرس در دستگاه قرار می‌گیرند که این کار باعث می‌شود حداکثر بهره‌برداری از تولید شیر را داشته باشند.
وی افزود: این گاوداری به طور میانگین، به ازای هر گاو ۴۰ تا ۴۵ کیلوگرم در روز تولید دارد که رکورد بسیار بالایی است و در بسیاری از کشورها و به خصوص اتحادیه اروپا این عدد به ۳۰ تا ۳۵ کیلو گرم می‌رسد.
خاوازی ادامه داد: این واحد گاوداری از واحدهای بسیار پیشرفته کشور است که نزدیک به ۴ هزار رأس دام در آن نگهداری می‌شود و مقرر شد در سال ۱۴۰۰، ما در وزارت جهاد کشاورزی با تولیدکنندگان نشست‌‌های بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم موانع در مسیر تولید را شناسایی کرده و رفع کنیم و از بخش تولید حمایت کنیم.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی