قیمت گوشت ارزان می‌شود






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=4252

قیمت گوشت ارزان می‌شود

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه برخی از دامداران قصد داشتند برای سود بیشتر، دام‌های خود را نگه دارند تا در عید بفروشند، اظهار کرد: این دام‌ها قبل از شب عید به بازار تزریق شدند و با این اتفاق قیمت گوشت با کاهش قیمت ۵ هزار تومانی همراه شد.

او ادامه داد: با توجه به انباشت دام در تهران و اجرای برنامه‌هایی برای سهولت تزریق آن در بازار، قیمت گوشت روند نزولی در پیش می‌گیرد.

او با بیان اینکه در حال حاضر لاشه گوشت بدون دنبه با قیمت ۱۲۵ الی ۱۲۶ هزار تومان در حال عرضه به مغازه داران است گفت: مغازه داران باید با حداکثر۱۰ درصد سود، شقه بدون دنبه را به مردم بفروشند.

ملکی به نوسان قیمت مرغ در بازار هم اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی شده که مرغ از فردا بیشتر در اختیار مغازه داران قرار گیرد و اگر همین روش اعمال شود و مرغ به راحتی به دست خریداران برسد، در قیمت گوشت هم تاثیر خواهد داشت.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی