آمادگی بخش خصوصی برای کمک به کاهش قیمت گوشت






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=4198

آمادگی بخش خصوصی برای کمک به کاهش قیمت گوشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، افشین صدر دادرس گفت: اتحادیه مرکزی دام سبک کشور در سال ۱۳۹۷ تشکیل شده و با توجه به ظرفیت موجود و پتانسیل‌های که در آینده نزدیک به مجموعه تحت پوشش این اتحادیه افزوده می‌شود، امکان تأمین دام زنده و گوشت گوسفندی به منظور کمک به تعادل قیمت‌ها در بازار وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: این مهم در صورتی قابل اجرا خواهد شد که برنامه‌ریزی‌های منسجمی از سوی متولیان بازار اعم از بخش‌های دولتی و خصوصی و نمایندگان تولیدکنندگان برای تأمین و عرضه محصول در کل ایام سال انجام پذیرد.

دادرس گفت: اتحادیه مرکزی دام سبک کشور آمادگی خود را برای هرگونه فعالیت، همکاری و هماهنگی در این خصوص به منظور تأمین توأم منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اعلام می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور در پایان افزود: سایر تشکل‌های بخش دام و طیور نیز برای تبدیل به این هدف آماده همکاری هستند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی