اختلاف بین وزارت صمت و وزارت جهاد بالا گرفت/نماینده‌وزارت جهادکشاورزی جلسه را ترک کرد






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=3601

اختلاف بین وزارت صمت و وزارت جهاد بالا گرفت/نماینده‌وزارت جهادکشاورزی جلسه را ترک کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اظهار کرد: آمار‌های واردات نهاده نشان از تامین ۱۰۰ درصدی نهاده‌های دام و طیور برای وزارت جهاد کشاورزی دارد.
تابش درباره آمار تامین مرغ بیان کرد: بیش از ۳۷۰ تن گوشت مرغ در روز وارد تهران شده که کمتر از نیاز بازار است و تنش در بازار را به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان حمایت گفت: در سایه اتحادیه‌ها و انجمن‌ها کسی که پرونده ۸۵۰ میلیون تومانی آن در حال بررسی است کماکان از تمام ابزار‌ها استفاده کرده و از پرونده تعزیراتی خود فرار می‌کند. به استناد گزارش وزارت جهاد کشاورزی این شرکت‌ها نهاده گرفتند، اما گوشتی به بازار ارائه نکردند. مستند به گزارش شرکت پشتیبانی امور دام قیمت‌ها در بازار بسیار بالا‌تر از نرخ مصوب است.

او تصریح کرد: قیمت خرده فروشی ماسک به هزار تومان و قیمت عمده فروشی آن به ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کرده است.

گفتنی است؛ در جلسه امروز ستاد تنطیم بازار بحث ها بین نمایندگان وزارت جهاد و مسئولان وزارت صمت بالا گرفت و در نهایت نماینده وزارت جهاد کشاورزی جلسه را ترک کرد. انتقادات رئیس سازمان حمایت چندان به مزاج وزارت جهادی‌ها خوش نیامد و دعوا بین این دو وزارت خانه بالا گرفت.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی