مدیریت عرضه گوشت در کشور با محدودیت صادرات دام






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=6368

مدیریت عرضه گوشت در کشور با محدودیت صادرات دام

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: وزارت جهاد کشاورزی و قرارگاه امنیت غذایی برای جلوگیری از بروز خلل در عرضه گوشت، محدودیت‌هایی را به صورت موقت در صادرات دام ایجاد کرده است.

به گزارش بازار، محسن مردی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه با توجه به شرایط ماه‌های پایینی سال و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و بارندگی‌های مناسب، مقداری عرضه دام، محدود شده است افزود: البته این محدودیت به علت کمبود دام نیست بلکه ایجاد شرایط ایده آل برای دامداران در ماه‌های آینده است.
وی گفت: به علت فصل سرما تأمین دام از کشورهایی که در گذشته از آن‌ها واردات داشتیم اکنون بسیار مشکل است.

? مردی افزود: دو مورد تلف شدن دام‌ها را در حمل و نقل باوجود اطلاع رسانی‌های شرکت پشتیبانی دام کشور داشته ایم البته با آن‌ها توافق کردیم و دام‌هایی که درون لنج بود دیشب تخلیه و به مکان مناسب منتقل شد و دام‌هایی که در کردستان بودند نیز اکنون در حال حمل به مکان مناسب هستند.
وی گفت: دام‌ها را به صورت زنده و به عنوان ذخایر راهبردی نگهداری می‌کنیم و اگر صادر کنندگان دام‌ها را به ما تحویل دهند ضرر و زیان آن‌ها را جبران خواهیم کرد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی