عذرخواهی وزیر جهاد کشاورزی در صحن مجلس از مردم / وزارت جهاد مسئولیتی در قیمت و تنظیم بازار ندارد






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=4336

عذرخواهی وزیر جهاد کشاورزی در صحن مجلس از مردم / وزارت جهاد مسئولیتی در قیمت و تنظیم بازار ندارد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس تصمیم سران قوا تمام مسئولیت‌های تجارت در بخش کشاورزی اعم از صادرات، واردات و تنظیم بازار داخلی برعهده وزارت جهاد کشاورزی نیست، اما با وجود این ما به نمایندگی از دولت از مردم عذرخواهی می‌کنیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی و صنایع غذایی ایران(اگنا) به نقل از شبکه خبر؛ وزیر جهاد کشاورزی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: متأسفانه اتفاق نامیمونی در توزیع مرغ طی دو ماه اخیر رخ داد که باید بگویم از ابتدای سال ۹۹ تا بهمن ماه آمار جوجه ریزی بسیار خوب و تولید به اندازه کافی بود و توسط چند سیستم کنترل می‌شد.

خاوازی افزود: وزارت جهاد مسئولیتی در قیمت و تنظیم بازار ندارد و یکی از مشکلات اساسی احتکار و منجمد کردن مرغ است.

وی گفت: بر اساس تصمیم سران قوا تمام مسئولیت‌های تجارت در بخش کشاورزی اعم از صادرات، واردات و تنظیم بازار داخلی برعهده وزارت جهاد کشاورزی نیست، اما با وجود این ما به نمایندگی از دولت از مردم عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم در فرصت کمی آرامش به کل بازار برگردد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی