قول پایان تعلیق اجرای قانون تمرکز از ۱۵ فروردین ماه سال آینده






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=4295

قول پایان تعلیق اجرای قانون تمرکز از ۱۵ فروردین ماه سال آینده

?محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست فوق العاده و مشترک کمیسیون‌ها درباره مشکلات بازار شب عید با اشاره به اینکه رئیس جمهور هم پذیرفته که مشکل کنونی، اجرایی بوده و دست دولت است، گفت: در جلسه شورایعالی هماهنگی اقتصادی که وزرای جهاد کشاورزی و صمت و آقای پورابراهیمی حضور داشتند، بنده مطرح کردم که قانون انتزاع (قانون تمرکز) به صورت یکپارچه به وزارت جهاد کشاورزی بازگردد.

?حتی مطرح کردم در صورتی که نیاز است می توان یک بار دیگر این موضوع را به صورت مصوبه ارائه کرد چرا که باید قانون مذکور را تعیین تکلیف کرده و آئین نامه آن را اجرایی کنیم، ۸ سال است که دولت قانون را اجرایی نکرده و آئین نامه وظایف صمت پس از ادغام را ابلاغ نکرده است.

?با وجود اینکه دو وزیر حاضر در جلسه با این پیشنهاد موافقت کردند اما رئیس جمهور مطرح کرد که به دلیل نزدیکی به عید نوروز این موضوع را متوقف کنیم، ما نیز قبول کردیم که قانون انتزاع از ۱۵ فروردین اجرایی شده و وظایف و اختیارات به وزارت جهاد کشاورزی بازگردد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی