نشست تخصصی مدیرکل تعاون روستایی استان خراسان رضوی با مدیر کل امور اقتصادو دارایی استان خراسان رضوی






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=4241

نشست تخصصی مدیرکل تعاون روستایی استان خراسان رضوی با مدیر کل امور اقتصادو دارایی استان خراسان رضوی

?به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان خراسان رضوی ;نشست تخصصی و کاری مهندس ایرج ناصری مقدم مدیر کل تعاون روستایی استان خراسان رضوی با دکتر حسین امیر رحیمی مدیر کل محترم امور اقتصاد و دارایی استان خراسان رضوی در محل دفترمدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان رضوی برگزار گردید.

◀️ در این نشست مهندس ناصری مقدم در خصوص فعالیت های انجام گرفته در شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی به ویژه در حوزه خریدهای توافقی حمایتی و تضمینی انجام گرفته توسط شبکه تعاونی روستایی و همچنین ارائه خدمات در بخش های مختلف به کشاورزان عزیز توضیحاتی را ارائه نمودند و با توجه به اقدامات انجام گرفته از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در خصوص تخصیص ردیف بودجه در سال آینده مذاکرات تخصصی با مدیرکل محترم اقتصاد دارایی انجام گرفت.

◀️ مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی همچنین در این نشست گفت: با توجه به گستردگی فعالیت های شبکه تعاون روستایی در بخش کشاورزی انتظار داریم تا در خصوص تخصیص ردیف بودجه و همچنین انتخاب یا انتصاب ذیحساب همکاری لازم با مجموعه صورت بگیرد.

◀️ دکتر حسین امیر رحیمی مدیر کل محترم امور اقتصاد و دارایی استان خراسان رضوی نیز با حمایت از فعالیتهای شبکه تعاون روستایی حمایت خود از تخصیص ردیف بودجه برای شبکه تعاونی روستایی اعلام و گفت: الحمدالله تعاملات خوبی با بخش کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی بر قرار است و تلاش می‌کنیم تا انشالله تخصیص ردیف بودجه به سرعت محقق و همچنین در خصوص ذی حساب نیز همکاری لازم با شبکه تعاون روستایی انجام شود.

?#️⃣ تعاون روستایی_ خراسان رضوی

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی