۴۵ درصد از نهاده های دامی تامین شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی در بازار آزاد فروخته شده است






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=3926

۴۵ درصد از نهاده های دامی تامین شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی در بازار آزاد فروخته شده است

۴۵ درصد از نهاده های دامی تامین شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی در بازار آزاد فروخته شده است

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان گفت: از شهریور ماه سال گذشته تا شهریور ماه امسال ۴۵ درصد از نهاده های دامی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی تامین شده بود در بازار آزاد فروخته شده است.

محمد وحیدی در جلسه شورای اداری که با حضور دادستان دیوان محاسبات کشور در محل استانداری خراسان شمالی در ۱۷ دی ماه برگزار شد، اظهارکرد: از مجموع نهاده های دامی که با ارز ۴۲۰۰ تومان وارد کشور شده طی مدت یاد شده، ۵۵ درصد بارگذاری و به دست مردم رسیده است.

وی تاکیدکرد: فروش این نهاده ها در بازار آزاد سبب می شود تا دامدار متضرر شود و دام مولد خود را به فروش برساند و برای جلوگیری از بروز این امر باید سامانه ها برخط شوند و این مورد به صورت جدی تر پیگیری شود.

وحیدی در ادامه با اشاره به اینکه تخصیص های به موقع باید نظارت شوند، افزود: برخی از دستگاه های ملی آنقدر تخصیص ها را دیر انجام می دهند که آن بودجه خاصیت خود را از دست می دهد و عملا نمی توان با آن کاری را در زمان مناسب انجام داد.

وی ادامه داد: برخی از دستگاه های ملی نیز سهم استان ها را نمی دهند که اگر این سهم پرداخت و از استان های کم برخوردار حمایت شود کمکی است تا آن ها نیز به نقطه مطلوب برسند.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در خصوص اصلاح ساختار بودجه ای کشور نیز گفت: برابر گزارشی که ارسال شده بود نشان می دهد که در بودجه سالانه تفریغ شده، در اجرا، بندها و تبصره ها ۳۴ درصد کامل و ۴۲ درصد ناقص اجرا شده و ۲۴ درصد نیز اجرا نشده است.

وی تاکید کرد: سه ضلع مهم، ساختار بودجه ای، ساختار پولی و مالی و نظام مالیاتی باید اصلاح صورت گیرد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی