مجری پروژه بین‌المللی بهداشت اسب منصوب شد






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=3713

مجری پروژه بین‌المللی بهداشت اسب منصوب شد

با حکم دکتر ماکنعلی،
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با صدور حکمی «مجری پروژه بین‌المللی بهداشت اسب» را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)؛به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر علی‌صفر ماکنعلی رئیس این سازمان با صدور حکمی دکتر احمد شریعتی را به عنوان “مجری پروژه بین‌المللی بهداشت اسب” منصوب کرد.
در حکم انتصاب دکتر شریعتی با اشاره به اینکه این انتصاب با استناد به داشتن «تعهد، تجارب اجرایی و سوابق ارزنده» وی صورت گرفته آمده است: «تحقق اهداف تبیین شده در برنامه و اجرای دستورالعمل‌های بین‌المللی بهداشت برای تردد اسب ایرانی در کلیه فعالیت‌های بین المللی مورد انتظار است. »
همچنین دکتر ماکنعلی در بخش پایانی این حکم خطاب به مجری پروژه بین‌المللی بهداشت اسب، ضمن آرزوی توفیق برای وی اظهار امیدواری کرده است تا با تعامل و همکاری با مراجع ذیربط، معاونین و مدیران ستادی و استانی در انجام وظایف محوله اهتمام ورزیده و پیشرفت کار را به طور مستمر به رئیس سازمان دامپزشکی کشور گزارش نماید.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی