پلمب ۵۳ مرکز متخلف در تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=3666

 پلمب ۵۳ مرکز متخلف در تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی

اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با ارسال خبری از ضبط بیش از ۹۶۰ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی از مراکز تهیه، تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در این استان خبر داد.

به گزارش فاخته، رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان در این زمینه اظهار کرد: در این راستا تعداد ۸۲ هزار بازدید از مراکز یادشده از ابتدای سال جاری انجام شده که در پی آن، تعطیلی و پلمب۵۳ مرکز تولید و عرضه فرآورده خام دامی در استان در گزارشات این اداره کل به ثبت رسیده است.
دکتر محمود قربان زاده افزود: در مدت یادشده برای افراد متخلف دراین حوزه نیز ۶۱۷ پرونده تشکیل و به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارسال شده است.
وی، با توجه به خطر انتقال بیماری‌های مختلف در اثر عرضه غیر بهداشتی فرآورده‌های خام دامی توسط دستفروشان، اظهار داشت: با کلیه افرادی که به صورت دست فروش و بدون هویت در حاشیه جاده‌ها، سطح شهر مشهد و بویژه اطراف حرم مطهر اقدام به عرضه غیر مجاز مواد پروتئینی از قبیل گوشت سفید و قرمز، ماهی، کله پاچه، جگر و … نمایند بطور جدی برخورد شده و پس از تشکیل و پس از تشکیل پرونده برای متهمان، مراتب جهت رسیدگی به دستگاه قضایی تسلیم و پی گیری خواهد شد.
جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
دکتر قربان زاده ضمن تاکید بر اهمیت گزارش‌های مردمی در کشف و ضبط موارد غیر مجاز و نیز ارتقای سطح بهداشت عمومی، از کلیه شهروندان درخواست نمود، در صورت مشاهده موارد یادشده و یا سایر تخلفات در عرضه فرآورده‌های  خام دامی، مراتب را در مشهد، با شماره تلفن‌های ۳۷۲۵۰۰۲۵و ۳۷۲۵۰۰۳۵(شبکه دامپزشکی مشهد)، ۱۵۱۲(مرکز پیام اداره کل) و در شهرستان‌ها با شبکه دامپزشکی شهرستان در میان گذارند و یا با سامانه پیام کوتاه روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان به شماره ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ در ارتباط باشند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی