نامه مرغدران به وزیر: از فروش هرشانه تخم مرغ ۳۰ درصد ضرر می‌کنیم!






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=3340

نامه مرغدران به وزیر: از فروش هرشانه تخم مرغ ۳۰ درصد ضرر می‌کنیم!

?مرغداران با ارسال نامه ای به وزیر جهادکشاورزی قیمت مرغ را ۳۰ درصد کمتر از قیمت واقعی و تداوم این شرایط را موجب حذف گله های مرغ تخم گذار و کمبود این محصول در آینده دانسته اند.
در متن این نامه آمده است: در رابطه با انجام صادرات یا خرید تضمینی به منظور جلوگیری از زیان بیشتر مرغداران به استحضار می رساند علیرغم پیگیری‌های انجام شده در موارد فوق الذکر تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

? در حال حاضر به خاطر انباشتگی مازاد تولید، قیمت تخم‌مرغ حدود ۱۵ درصد پایین تر از قیمت مصوب و ۳۰ درصد پایین تر از قیمت واقعی با توجه به وضعیت نهاده ها است و چنانچه اقدامی مناسبی جهت صادرات مازاد تولید صورت نگیرد این وضعیت با توجه به هزینه سنگین تولید کمبود نهادها و زیان تولید کنندگان تداوم نخواهد داشت و حذف گله های مولد شدت خواهد یافت.

?اتحادیه آمادگی خود را جهت مدیریت صادرات و تنظیم بازار در صورت واگذاری این موضوع در قالب تفاهمنامه تدوین شده اعلام می دارد تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع این مشکل اقدام گردد./تسنیم

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی