جلسه کارگروه هماهنگی برگزاری مراسم ماه محرم و صفر






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=3184

جلسه کارگروه هماهنگی برگزاری مراسم ماه محرم و صفر

جلسه کارگروه هماهنگی برگزاری مراسم ماه محرم و صفر

به گزارش از روابط عمومی شهرستان مشهد کارگروه هماهنگی برگزاری مراسم ماه محرم با حضور جمعی از مسئولان مرتبط و نماینده جهاد کشاورزی شهرستان مشهد شهرداری منطقه ۳ برگزار شد.

در این نشست نماینده جهاد کشاورزی مشهد با تشکر از اقدامات جهادی کادر پزشکی در ایام کرونا بیان کرد: رعایت موارد بهداشتی را به عنوان یک تکلیف دینی نگاه می‌کنیم و تبلیغ این موضوع را، جزو وظایف تبلیغی خودمان می‌دانیم. مهری صفایی بیان نمود : ما باید رعایت موارد بهداشتی را به عنوان یک تکلیف دینی باور داشته باشیم و به آن‌ها دقت کنند. وی گفت : بنابر رسم سال‌های گذشته مدیریت و مسئولیت برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهداء(ع) را داریم و با توجه به شرایط امروز کشور، متلزم به آن هستیم که موارد بهداشتی کاملاً رعایت شود و در این رابطه، با جدیت بسیار اقدام خواهیم کرد. مهری صفایی با اشاره به محدودیت زمان تا شروع ماه محرم، به تسریع برنامه‌ریزی و گرفتن تصمیم نهایی تأکید کرد و گفت: دغدغه‌ای که به غیر از اقامه عزاداری برای سیدالشهداء(ع) داریم این است با سختگیری تمام بر روی رعایت پروتکل‌ها ایستادگی کنیم. پرسنل در مدیریت جهاد کشاورزی مشهد با توجه به آشنایی و آگاهی از ادبیات عزاداری در مقدمات این مراسم سخت‌گیرانه عمل خواهیم کرد و صادقانه و دلسوزانه در جهت تحفظ فلسفه و آداب عزاداری، اقدامات لازم را با حفظ پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی انجام خواهیم داد.. وی در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه به دستورالعمل‌های ستاد کرونا پایبند هستیم، تصریح کرد: از طرح‌ها و ایده‌هایی که از سمت دستگاه‌ها و ارگان‌ها ارسال شوند استقبال می‌کنیم.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی