جلسه شورای بهداشت با موضوع ساماندهی دامداریها در مشهد






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=3187

جلسه شورای بهداشت با موضوع ساماندهی دامداریها در مشهد

جلسه شورای بهداشت با موضوع ساماندهی دامداریها در مشهد

روابط عمومی شهرستان مشهد از برگزاری جلسه شورای بهداشت با موضوع ساماندهی دامداریهای داخل محدوده شهرداری منطقه ۴ خبر داد .

کارشناس امور دام شهرستان مشهد در حضور مسوولان دامپزشکی و شهرداری مشهد، گفت: قرار گرفتن تعدادی از دامداری‌ها در محدوده شهری از اصلی ترین معضلات و مشکلات در این حوزه می باشد. با توجه به گسترش و توسعه شهر و سبک زندگی شهرنشینی توسعه حریم شهری امری مهم و اجتناب ناپذیر می باشد که به دنبال این تغییرات تعدادی از دامداری های شهرستان در بافت شهر قرار گرفته اند. مجید توکلی افزود: بر اساس مصوبه فرمانداری مشهد و شورای محیط زیست و بهداشت شهرستان وجود دامداری در بافت شهری دارای مخاطرات بهداشتی برای شهروندان می باشد و باید این دامداری ها از محدوده شهری خارج شده و به مکان دیگری نقل مکان نمایند. وی در ادامه اضافه کرد: در راستای اجرای این دستور اولین اقدام طبقه بندی دامداری ها از لحاظ موقعیت جغرافیایی آنها می باشد. متاسفانه سطح وسیعی از محدوده اطراف شهرستان مشهد در محدوده قرمز قرار داشته و دامداران عزیز امکان و حق انتخاب بالایی جهت تغییر مکان دامداری های خود را ندارند که این امر باعث شده که تعدادی از دامداران بفکر تعطیلی واحد خود بوده که این امر تولید را در معرض خطر قرار می دهد و ایشان از مسئولین درخواست داشتند که در مورد محدوده قرمز جهت دامداری در اطراف شهرستان مشهد تجدیدنظر نمایند. در ادامه جلسه مسئولین شهرداری مشهد به مصوبه فرمانداری و کمیته بهداشت استناد نمودند و خواستار جابجایی هرچه سریعتر دامداری ها بودند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی