در پی استقبال مردم از طرح ترویجی بهداشتی ذبح دام در کشتارگاه ها/






لینک کوتاه : https://kdlfu.ir/?p=2331

در پی استقبال مردم از طرح ترویجی بهداشتی ذبح دام در کشتارگاه ها/

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی اعلام داشت: نظارت بهداشتی بر ذبح دام در روز عید قربان، توسط اکیپ های دامپزشکی در اقصی نقاط استان انجام شد که این تعداد شامل؛ ۱۸۵ اکیپ و ۲۴۹ ناظر بهداشتی دامپزشکی و ۴۰ ناظر ذبح شرعی بودند.

دکتر محمد رشتی باف عنوان داشت: استقبال شهروندان از ذبح دام قربانی در کشتارگاه‌های دام استان چشمگیر بود که جا دارد تا از تمامی مسئولین محترم اجرایی و قضایی اعم از فرمانداران، شهرداران، دستگاه قضایی، مرکز بهداشت استان، جهادکشاورزی استان، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، مسئولین کشتارگاه ها و … نیز قدردانی شود.

وی یادآور شد: طرح ترویجی بهداشتی هدایت کشتار دام قربانی به کشتارگاه های مجاز از سال ۱۳۸۵ شروع شده و تا سال جاری پیشرفت های مطلوبی داشته که ناشی از همکاری بین بخشی دستگاه های مرتبط و استقبال صمیمانه شهروندان و نیکوکاران بوده است و این مهم، گامی موثر در ارائه خدمات بهداشتی بهینه به مردم و به ویژه به محرومین و اقشار آسیب پذیر می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ذبح دام در کشتارگاه ها، از زحمات بی شائبه رسانه های جمعی، بویژه صدا و سیما، جراید استان و دیگر رسانه های ارتباطی خراسان رضوی در همراه ساختن مردم و خیرین در این حرکت عظیم بهداشتی قدردانی کرد.

رشتی باف از مردم شریف و خیرین نیکوکار استان که با حضور حداکثری خود در اجرای طرح ترویجی بهداشتی دامپزشکی در هدایت حداکثری ذبح دام در کشتارگاه ها نقش موثری را ایفا نمودند قدردانی کرد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه مجمع اتحادیه
تمامی حقوق متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی گاوداران و دامداران صنعتی خراسان رضوی